Košarica

  • Kakva trgovina je ” ODABERI I NARUČI”?

Naša glavna djelatnost je posredovanje u trgovini. Vaše narudžbe šaljemo direktno našim dobavljačima koji ih tada nakon obrade šalju Vama na koju god adresu želite da pošiljka bude dostavljena.

 

  • Zašto ne mogu platiti prilikom preuzimanja?

Kako bi Vaša narudžba bila obrađena i poslana , robu moramo platiti dobavljaču koji će tek nakon vidljive uplate istu proslijediti na daljnju obradu, izradu i slanje. Prema Zakono o Zaštiti potrošača, Sve Vaše uplate su zaštićene i Odaberi i Naruči odgovara za svaku Vašu transakciju sve do trenutka dok namne potvrdite da je narudžba uspješno dostavljena i da ste istom zadovoljni.

 

  • Zašto se ponekada dugo čeka na isporuku i koji je krajnji rok isporuke ?

Neki dobavljači su dosta udaljeni od nas i pošiljke trebaju preći puno kontrola i terminala, što u slučaju gužvi zna rezultirati duljim čekanjem na isporuku. Kako ne posjedujemo svoje skladište, narudžbe ne šaljemo mi ,već dobavljači , a iste se dostavljaju, ovisno od transportnih suradnika naših dobavljača, putem Hrvatske Pošte, Overseas expressa ili GLS-a. Vrijeme isporuke varira od 15-75 radnih dana od datuma Vaše uplate.

 

  • Kako mogu pratiti svoju narudžbu?

Za status isporuke Vaše narudžbe možete nas kontaktirati svakim radnim danom od 11:00 h-15:00 h i vrlo rado ćemo provjeriti gdje se Vaša narudžba trenutno nalazi, da li je sa pošiljkom sve u redu i koji je okvirni termin isporuke ako nam sustav to pokazuje. Nakon što narudžba bude obrađena u Hrvatskoj, neke kodove možete i samostalno pratiti u sustavu Hrvatske Pošte i vidjeti kada je Vaša narudžba predviđena za isporuku.

 

  • Koliko plaćam poštarinu?

Poštarina je besplatna i nema veze sa naknadom koju od svih dostavnih službi ima jedino Hrvatska Pošta i ona prilikom uručenja paketa iznosi 18,50 kn a naziva se naknadom za obradu pošiljki i ide u korist isključivo Hrvatske Pošte.

 

  • Carinski troškovi i PDV na uvoz?

U sve proizvode sa naših stranica, uračunati su svi mogući troškovi te se ne morate brinuti oko plaćanja istih. Mi plaćamo troškove slanja dobavljačima, kao i PDV na uvoz. Ukoliko kupac putem naših stranica želi naručiti proizvod koji nije u našem asortimanu, navedene troškove snosi sam.

 

  • Što ako moja pošiljka nije stigla u roku?

Ukoliko robu niste zaprimili nakon 75 radnih dana, molimo da nas kontaktirate kako bismo provjerili što se događa sa pošiljkom, jer zna se dogoditi da ponekada Pošta bez obavijesti o prispjeću drži Vašu pošiljku i istu nakon određenog vremena vrati pošiljatelju. Ukoliko je paket vraćen, Odaberi i Naruči vratiti će Vam Vaša sredstva ili ponoviti slanje narudžbe, sve u dogovoru s Vama.

 

  • Kako napraviti reklamaciju ukoliko mi proizvod ne odgovara?

Ukoliko proizvodom niste zadovoljni, ili proizvod ima neku grešku, kontaktirajte nas. Riješiti ćemo Vaš problem u što kraćem roku. Povrat i zamjena proizvoda kod nas su mogući u roku od 14 dana od primitka pošiljke.

 

  • Mogu li promijeniti adresu isporuke nakon uplate narudžbe?

Adresu isporuke moguće je promijeniti unutar 24h od predaje narudžbe, nakon toga više ne možemo garantirati da će adresa biti uspješno promijenjena.

 

IMATE JOŠ PITANJA? STOJIMO VAM NA RASPOLAGANJU!

Kontaktirajte nas putem naših kontakt obrazaca ili nas nazovite na naš broj telefona naznačen na stranici, svaki radni dan od 11:00h-15:00h

Loading...